Asiakasviestintä

Toimivat kommunikaatiokanavat ovat keskeinen osa kaikkea liiketoimintaa. Miles ERP auttaa yritystäsi viestimään asiakkaittesi kanssa tehokkaasti ja varmatoimisesti – myös korkealla suojatasolla.

Miles ERP:ssä käytössäsi on esimerkiksi:

  • nettilomakkeita, jotka vähentävät manuaalisen työn tarvetta tilausten ja tarjouspyyntöjen käsittelyssä
  • monipuolinen asiakasrekisteri
    • mahdollisuudet asiakaskohtaisten asetusten ja useiden yhteyshenkilöiden määrittämiseen
    • voit tuoda asiakkaita rekisteriin ulkoisista ohjelmista
    • voit myös viedä asiakastietoja ulkoisin ohjelmiin esim. analyyseja ja joukkopostitusta varten
  • asiakkaille lähetettävien hinnastojen luonti
  • automaattiset sähköpostit ja tekstiviestit erilaisiin vahvistuksiin, muistutuksiin ja kyselyihin
    • viestintätapa voidaan määritellä asiakas- ja tilauskohtaisesti
    • henkilökuljetuksissa noudoista, saapumisista ja aikataulusta myöhästymisistä voidaan lähettää ilmoitus asiakkaalle – esimerkiksi koulukuljetuksesta lapsen vanhemmalle ja tilausajosta matkanjohtajalle
    • tavaraliikenteessä kuljetusvahvistukset, pakettien saapumisilmoitukset ja jakeluajankohdan sopiminen asiakkaan kanssa voidaan automatisoida

Salattu sähköposti

Normaalisti sähköpostia lähettäessäsi viestisi tallentuu yleensä vastaanottajan sähköpostipalvelimelle ja laitteisiin suojaamattomana, ja voit kontrolloida postinkulun turvallisuutta vain rajallisesti.

Miles ERP:n salattu sähköposti tarjoaa sinulle suojatun viestintäväylän, jonka avulla tärkeiden viestien sisältöä ei lähetetä lainkaan sähköpostitse: kun viestit asiakkaasi kanssa, tälle lähetetään sähköpostilla vain linkki varsinaisen viestin salasanasuojattua lukemista varten. Itse viestiä säilytetään järjestelmäsi palvelimella, mikä vähentää viestinsiirtoon liittyviä tietoturvariskejä.

Voit asettaa salatun sähköpostin käyttöön asiakaskohtaisesti.